
Az angol gumigyártó teljesen lecserélte a lendületes túrázáshoz való abroncsát: a D 220 nyugdíjba vonul. s a Qualifier. a Sportmax GP és a Qualifier RR után a RoadSmart-tal egy negyedik D-szériás terméket is hadrendbe állít. A név kötelez: a RoadSmart egy tipikusan országúti használatra ajánlott gumi. ami a csupaszoktól a túramotorokig tartó szegmensben alkalmazható. Olyanoknak készül. akiknek nemcsak a teljesítmény. a man?verezhet?ség és a tapadás fontos. de a hosszú élettartam is.
Felhasználhatósága elég tág. a Kawasaki Z1000-esét?l a BMW GS-éig minden modellen meg kell. hogy állja a helyét. Ezt a széles kört egy teljesen új fejlesztéssel igyekszik kielégíteni a Dunlop. amelyet többkeverékes technológiával és egy Flex Steel JLB. acél meger?sítéssel operáló radiális szerkezettel hoztak teto alá. különleges profilokkal.
A D 220-hoz képest sokkal sportosabb a futófelület kiképzése. eltér? mélység? - a középs? részen mélyebb - csatornázással. ami lehet?vé teszi a víz jobb elvezetését.
A multikeverékes. A-B-A séma szerinti felépítményt a hátsó gumin alkalmazzák olyan módon. hogy az abroncs bels? része természetesen keményebb. míg az oldalakon puhább. A RoadSmart-on egy keményebb keverék-réteg folytatódik egészen a széleken. a puha réteg alatt. ezzel nagy merevséget szavatolva az abroncsnak és garantálva azt is. hogy a motor kiegyensúlyozottan viselkedjen egyenesfutásban és bedöntéseknél egyaránt. Újak a profilok is. amelyekkel egységesebb és nagyobb a tapadófelület. és javul a tapadás.
A RoadSmart könnyebb is a D 220-nál: a 180/55-ös méret? hátsó vagy fél kilóval nyom kevesebbet. amivel csökken a rugózatlan tömegek aránya is a motoron.